Sayfalar

1 Ocak 2013 Salı

Veritabanı sistemleri

Veritabanı sistemleri ile ilgili yeni bir blog tutmayı düşünüyorum. Daha resmi bir site görünümde olacak .
İnsan kendi isminde blog açınca konular bazen saçma yerlere gidebiliyor ve tam bir odaklanma sağlanamıyor. Yazım kurallarını bile tam olarak bilmeyen ben belki birazda yazım kabiliyetimi geliştiririm bu blogta. Peki nerden çıktı bu veritabanı olayı sen oyun şirketinde çalışıyorsun diyebilirsiniz ama benim bundan sonraki rolüm oyunların server taraflı teknolojileriyle ilgilenmek olacak. Blog için teme bile seçmedim en sade şekilde kullanmayı düşünüyorum. Bloğun adresi http://veritabanlari.com/ . Düzenli bir şekilde blog tutmak benim için açıkçası zor bir durum ancak insanda bir düzen duygusu uyandırıyor ve benim bu aralar ihtiyacım olan bir şey bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder