Sayfalar

5 Ocak 2013 Cumartesi

Askere gitmek gerek

Mayısta tecil sürem doluyor ve askere gitmem gerekiyor. Tabi ki ertelemek için çeşitli yöntemlere baş vurabilirim. Açık öğretime yazılmak veya yüksek lisans yapmak bunlardan bazıları. Peki bunu yapmalı mıyım. Şirkette gerçekleştirilen projeler için bana gereksinim duyuluyor. Ama benim de bir an önce bu askerliği aradan çıkartmam gerekiyor. Peki ertelersem ne olur?  Şirket için fedakarlık etmiş olurum, biraz masraf etmiş olurum ve olur da şirketten ayrılırsam başka işe girmek için askerlik önümde engel olarak kalır. Son durumda patronun ayak üstü iş halletme politikaları yüzünden , böyle bir fedakarlığı yapmaktan vazgeçer gibiyim. Türkiye'de ne zaman kurumsal kültür oluşacak merak ediyorum. Deneme yanılma yöntemiyle işler yapılmaya çalışılıyor. Ben yaptım olacak :)  kafasında  herkes. Bundan dolayı  daha profesyonel çalışanlarla iş yapmak belkide en iyisi , tabi ki öyle yerler de varsa. Zaman duygusal kara vermekten çok mantıksal kararlar verme zamanı. En azından son durumda böyle düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder