Sayfalar

3 Ocak 2013 Perşembe

Quora hesabımı bozdum

Quora bir çok konu hakkında işin profesyonellerine soru sorabileceğiniz sosyal bir platform. Ben de yeni kullanmaya başlamıştım ve bir kaç gönderide bulunmuştum. En son gönderimde slide share hesabımdaki bir slaytı paylaşmaya çalışınca ,sistem saçmaladı . Muhtemelen arka planda çalışan javascript kodları , bu değişik inputa nasıl cevap verebileceğini bilmiyor. Aslında bir iframe içinde uzaktan slide göstermekten ibaret bişeydi.
Şimdi o postum sistemde bir önyazı olarak  gözüküyor ve önizleme yapacakken saçmalıyor. Yeni post butonu yanıt vermiyor. Quora'ya bunu bildirmek istedim, biraz siteyi inceledim  destek verecek bir link aradım ama bulamadım. Baya şaşırdım açıkçası. Kocaman sosyal bir platformda böyle bir durumda bunun için bir destek olmalı, varsa da kolay ulaşılmalı bence.

Bu arada bu platformun benzerini türklerde yapmış http://www.sorula.com/ ama çok verimli olduğunu söyleyemem. Türkiyede herkes herşeyi bildiği için kim kime ne diye danışsın :) . Yinede belli bir kullanıcı sayısına ulaşırsa verimli olamaya başlayabilir. Yoksa site sahipleri bütün soruları cevaplamaya çalışırsa işleri zor :) .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder