Sayfalar

5 Ocak 2013 Cumartesi

Slide Share uygulaması

Slide share uygulaması gerçekten güzel bir uygulama. Slayt dosyalarını online olarak görüntüleyebiliyorsunuz.
Ben yararlı bulduğum bir kaç microsoft power point sunumunu yüklemiştim. Sonrasında pdf dosyası da desteklediğini gördüm. Gerçekten güzel düşünülmüş. En kötü özelliği benim için Quora hesabımı bozması oldu. Yine site içerisinde başkalarını paylaştığı diğer slaytlara da erişebiliyorsunuz. Bir konu hakkında araştırma yaparken benzer konular hakkında diğer slaytlara erişebiliyorsunuz. Bu yazımdada bir slaytı paylaşacağım bakalım sıkıntı olacak mı :)
İyi bir sorun yok gibi yazımı yazarken gözüküyor. Rest ve SOAP web servisleri hakkında bir slayt. Konuyla ilgi biraz araştırma yapmıştım. Bu sebeble slide share'e upload  etmiştim. Gerçi daha sonra bu slaytın slide sharede zaten olduğunu gördüm ama bu slaytları kendi hesabınızla takip edebiliyor musunuz bilmiyorum ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder